Služby ...
|
Hotline
Při práci s programy poskytujeme uživatelům průběžnou podporu. Její formy jsou následovné:
Telefonická poradna - v pracovní dny mezi 7.00 - 16.00 nepřetržitě (pevná linka, mobil),
v ostatní dobu dle dohody a potřeby (mobil).
E-mailová poradna - výhodnější, protože má lépe dokumentovanou historii
a dotazy posílané e-mailem jsou vždy lépe formulované, popř. jsou doplněné přílohami (datovými, obrazovými).
Vyřizujeme průběžně dle rozsahu požadavků.
Datová hotline - pokud to dovolí bezpečnostní politika, provedeme nastavení v konfiguračních tabulkách zaslaných
správcem uživatele. Tabulky zašleme zpět a správce je pak jednoduše začlení do systému. Jedná se o velmi rychlé, účinné a efektivní řešení
Vašich problémů.
Servisní zásah - tímto způsobem se řeší rozsáhlé zásahy do systému (např. větší aktualizace), popř. nenadálé
události, které nelze vyřešit předchozími možnostmi.
|